SAVE THE DATE – 10 lucruri pe care sa le aveti in vedere

Lucrez cu drag pentru nuntile de anul viitor si primesc mereu intrebari legate de SAVE THE DATE, asa ca m-am gandit sa va scriu cateva tips-uri transmise via Martha Stewart legate de acest aspect. Este important de retinut faptul ca Save THE DATE-ul trebuie sa va caracterizeze si ca trebuie sa tineti cont si de tara din care provin invitatii. Daca invitatii din Romania pot fi informati si cu o perioada mai scurta de timp inainte de nunta, cei care vin din alte tari (ex: Germania/SUA) isi planifica din timp concediile, de aceea este bine sa ii anuntati cu mai mult timp inainte. 🙂

geta ungurean zen day save the date

Trimiteti SAVE THE DATE-urile doar persoanelor pe care le vreti prezente la nunta voastra
Trebuie sa fiti siguri in legatura cu persoanele pe care le anuntati de nunta voastra inainte sa printati si sa trimiteti SAVE THE DATE-uri catre acestia. Nu este politicos sa va razgantiti. Nu fiti acel tip de cuplu!

Trimiteti SAVE THE DATE-urile la momentul potrivit
Momentul ideal pentru a le trimite este de la 4 luni pana la un an inaintea nuntii (dupa ce este rezervata sala, evident 🙂 ). Daca sunteti nesiguri cu privire la anumite detalii, amanati putin trimiterea lor.

Reduceti informatiile la minimum
Tot ce este necesar pentru SAVE THE DATE este numele vostru si data nuntii. Pastrati-o simpla si draguta: nu este nevoie de program sau alte detalii – salveaza aceste informatii pentru invitatia ce va urma.

Nu uitati de gramatica
Un cuvant scris gresit sau incorect din punct de vedere gramatical va atrage, din pacate, toata atentia, iar eleganta SAVE THE DATE-ului se va diminua substantial. Pentru a va asigura ca nu este nicio greseala, vorba veche romaneasca “Verificati de doua ori si taiati o data”. 🙂

Comandati exact cate va trebuie
Exact precum invitatiile, SAVE THE DATE-urile trebuie trimise una per familie, nu una per persoana.

Locatia. Locatia. Locatia
Desigur, este important sa anuntati cand se va intampla evenimentul, dar la fel de important este si anuntarea locatiei, aici ma refer la tara si orasul in care va avea loc evenimentul. Pe invitati nu ii ajuta sa stie doar cand trebuie sa fie liberi, ci si unde ar trebui sa fie prezenti. Puteti sa va uitati peste cateva modele pentru a va face o idee despre informatiile pe care doriti sa le includeti.

save the date zen day geta ungurean

Cererea unei confirmari
Nu aveti nevoie de confirmari decat atunci cand trimiteti invitatiile, nu cand trimiteti o notificare (ceea ce este de fapt un SAVE THE DATE). 🙂

Personalizarea SAVE THE DATE-ului
De ce sa scrieti ceva generic cand puteti sa va faceti putin de cap si sa faceti ceva amuzant? Puneti o poza haioasa cu voi doi sau o combinatie de culori trendy care va plac. Nu va ingrijorati daca nu sunt in tema invitatiilor pe care le veti trimite! SAVE THE DATE-urile pot avea propria lor personalitate!

Trimiteti SAVE THE DATE doar atunci cand este cazul
Daca o sa va casatoriti intr-un weekend prelungit datorita unor sarbatori (ex: Sfintii Petru si Pavel, Sf. Maria, Ziua Nationala) in care s-ar putea ca invitatii sa isi faca alte planuri, trimiteti SAVE THE DATE-uri! Daca nu, merita sa investiti in ceva dragut pentru nunta voastra avand in vedere ca SAVE THE DATE-urile nu sunt necesare.

Problema “+1”
Daca inca nu v-ati hotarat  sa va chemati invitatii insotiti sau nu, nu scrieti nimic pe SAVE THE DATE. Mai bine sa ii faceti fericiti mai incolo cand ii anuntati ca pot sa vina acompaniati. 🙂

Indiferent ca veti opta pentru un SAVE THE DATE amuzant cu o poza cu voi doi sau unul minimalist, elegant, care indica doar data si locatia, urmand sfaturile acestea sunt sigura ca va fi exact cum v-ati imaginat.

Cu drag,
Geta.

save the date zen day geta ungurean